پورحیدری, امید, خاکساری, محمد, دوست محمدی, محمد. (1389). بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان. , 2(1), -.
امید پورحیدری; محمد خاکساری; محمد دوست محمدی. "بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان". , 2, 1, 1389, -.
پورحیدری, امید, خاکساری, محمد, دوست محمدی, محمد. (1389). 'بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان', , 2(1), pp. -.
پورحیدری, امید, خاکساری, محمد, دوست محمدی, محمد. بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان. , 1389; 2(1): -.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.