1.

تاثیر هم‌تولیدی خدمات ورزشی بر درگیر کردن مشتری از طریق یادگیری مشتریان: نقش تعدیل‌کننده مشارکت

انور سمیر عبدعلی؛ محسن بهنام؛ رقیه سرلاب

2.

ائتلاف‌های ورزشی و نظریۀ بازی‌ها: مقیاس رقابت‌پذیری بازیگران اصلی توسعه ورزش همگانی ایران

مریم برقرارجهرمی؛ الهام مشکل گشا؛ جواد شهولی کوه شوری

3.

فرا تحلیل رضایت بر تبلیغات دهان‌به‌دهان در ورزش؛ نقش تعدیل گر محل پژوهش

نسیم چیتی؛ رضا اندام؛ مجتبی رجبی

4.

اعتباریابی الگوی برنامه درسی تربیت بدنی مبتنی بر یادگیری ترکیبی برای دوره ابتدایی

گیتا سماحتی؛ محمد جوادی پور؛ علی اکبر رضائی؛ حجت حاتمی

5.

نقش خودکارآمدی تنظیم هیجانی در اعتماد بین فردی و تصمیم‌گیری اخلاقی معلمان تربیت‌بدنی

ناصر بای؛ محمد پیروی

6.

رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزار برندسازی شخصی دانشجویان ورزشکار

رضا رضائی؛ سردار محمدی؛ آرمان اله ویسی

7.

تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر رابطه مسئولیت اجتماعی و عملکرد رقابتی باشگاه های ورزشی

محمد حسن پیمان فر؛ الهه کهدوئی؛ سید امین دهقان

8.

شناسایی موانع و راهکارهای توسعه آکادمی‌های فوتبال در ایران

محمد ریحانی؛ ابوالفضل درویشی؛ میثم نوری خانیوردی

9.

شرط‌بندی در فوتبال؛ یک مطالعه کیفی (مورد مطالعه: اتفاقات دو هفته پایانی لیگ 1400-1399دسته دوم فوتبال کشور)

سیدپویا رسولی نژاد؛ علیرضا ترخان

10.

ارائه راهکارهای مؤثر جهت غلبه بر صخره شیشه ای مدیریت زنان در سازمان های ورزشی ایران

نجف آقایی؛ زهرا رفیعی؛ شهرام علم؛ زهرا هژبرنیا





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب