1.

پیدایش درام رمانتیک و نخستین جلوۀ خودآگاهی به آن در ادبیات نمایشی ایران: سرنوشت پرویز از علی‌محمدخان اویسی و شیدوش و ناهید از میرزا ابوالحسن خان فروغی

صفحه 7-18
نیلوفر زارع؛ بهروز محمودی بختیاری؛ مجید سرسنگی؛ مریم دادخواه تهرانی

2.

مفهوم اگزیستانسیالیستی ملال خلاقانه در نمایشنامۀ آرامسایشگاه، نوشته بهمن فرسی

صفحه 19-29
طاهره امامی؛ میترا علوی طلب

3.

مؤلفه‌های تئاتر بی‌واسطة پیتر بروک در اجرای آثار شکسپیر بر اساس مفهوم اکنونیت در نظریات یان کات (مطالعه موردی اجرای نمایش‌های طوفان و هملت)

صفحه 31-43
امیرحسین فاتح دریانی؛ مهدی حامد سقایان

4.

ساختارهای تخیل در فیلم ماهی ‌بزرگ اثر تیم برتون با تاکید بر آراء ژیلبر دوران

صفحه 45-60
حامد ممکن؛ حسن بلخاری قهی

5.

نقش تحولات فناوری بر بازنمایی خشونت در تاریخ سینما بر‌ اساس پدیدارشناسی دن آیدی

صفحه 61-70
مجتبی فلاح پور؛ علی شیخ مهدی

6.

وحدت نگاه به فرم موسیقی؛ کاربستِ نظریۀ آگاوو در صورت‌بندی رویکردها و تفاسیر متفاوت از فرم در کنسرتو ویولن مندلسون

صفحه 71-80
ستاره بهشتی؛ ایمان فخر؛ سعید مجیدی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب