1.

مقایسة اثربخشی آموزش سنتی و TGFU بر شایستگی ادراک‌شده، مشارکت ورزشی و یادگیری مهارت‌های بسکتبال دانش‌آموزان 10 تا 12 ساله

صفحه 5-24
احسان زارعی محمودآبادی؛ حمیدرضا طاهری تربتی؛ مهدی سهرابی

2.

اثر زمان‌بندی استفاده از خودگویی راهبردی بر عملکرد و یادگیری شوت بسکتبال در افراد نوآموز

صفحه 25-37
امیر دانا؛ منصور خلیل زاده کوچمشکی

3.

اثر پیچیدگی تکلیف بر انتقال دوسویه در افراد سالمند

صفحه 39-52
فرشته همتی زاد؛ مهدی رافعی بروجنی؛ حمید صالحی

4.

تأثیر تمرین پرتاب دارت با دست غیربرتر بر درصد انتقال دقت پرتاب، تغییرپذیری، و هماهنگی حرکتی دست برتر

صفحه 53-68
مهسا قلی زاده ورنیاب؛ منصور اسلامی؛ مژگان معمارمقدم؛ معصومه قربانی مرزونی

5.

روایی و پایایی نسخة فارسی پرسشنامة عملکرد ادراک‌شده در ورزش‌های تیمی (PPTSQ)

صفحه 69-86
سعید آهار؛ حسین صمدی؛ سکینه جعفری

6.

مقایسة اثر تمرینات بینایی ورزشی و تمرینات چشم ساکن در تصمیم‌گیری، رفتار خیرگی و یادگیری سرویس تنیس‌بازان مبتدی

صفحه 87-106
نیلوفر زمانی فرد؛ داریوش خواجوی؛ احمد قطبی ورزنه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب