1.

شناسایی شرایط زمینه ای و مداخله ای در پرورش هوشیاری کارآفرینانه؛ (مطالعه کیفی تجارب زیسته ی بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان مشهد)

صفحه 1-13
سید کمال الدین حسینی،؛ احمدرضا اصغرپور ماسوله؛ محسن نوغانی دخت بهمنی؛ صادق حاتمی

2.

شناسایی و واکاوی مکانیزم های توسعه رفتار کارآفرینانه در سازمان های دولتی (مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)

صفحه 15-30
حمیدرضا عباسی؛ غلامحسین حسینی نیا؛ علی داوری

3.

نظریه رشد پنرُزی: مروری سیستماتیک بر ادبیات

صفحه 31-44
رسول نورمحمدی نجف آبادی؛ سید مجتبی سجادی؛ علی داوری

4.

نقش طراحی برنامه‌های شتابدهنده در نتایج جذب سرمایه توسط استارتاپها

صفحه 45-58
فرشته مشاور؛ کامبیز طالبی؛ حمیده رشادت‌جو؛ علی داوری

5.

تبیین نقش جهت‌گیری کارآفرینانه سبز دانشگاه در شکل‌گیری خلاقیت سبز دانشجویان کارآفرینی

صفحه 47-59
سمیه براری پائین لموکی؛ مجتبی طبری؛ مهرداد متانی

6.

تحلیل موانع توسعه کارآفرینی در مناطق محروم با استفاده از روش دلفی و فرآیند تحلیل شبکه ای

صفحه 61-76
نصراله قیاسی فرد؛ حسین محبی؛ مرتضی نبی میبدی

7.

ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب

صفحه 77-91
صدف سرتیپی؛ رضا محمدکاظمی؛ محمود احمدپور داریانی؛ کمال سخدری

8.

تدوین مدل بومی بازاریابی رسانه های اجتماعی فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد آمیخته

صفحه 93-107
محمد امین عصاریان؛ هرمز مهرانی؛ زهرا علی پور درویشی؛ نرگس حسن مرادی

9.

طراحی مدل بومی بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای کوچک خرده فروشی آنلاین ایران

صفحه 109-120
نسیم رحمانی؛ شادان وهاب زاده منشی؛ هرمز مهرانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب