1.

چالش‌های به‌اشتراک‌گذاری دانش در سازمان‌های رسانه‌ای

صفحه 415-416
طاهر روشن دل اربطانی

2.

واکاوی مؤلفه‌های تأثیرگذار محافظت از داده‌ها در اعتمادزایی کاربران رسانه‌های اجتماعی: یک تحلیل موقعیتی

صفحه 415-440
درسا مومنی خواه؛ سیدمهدی شریفی؛ محمد رضا جلیلوند

3.

شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همه‌گیری کووید – 19 در فضای رسانه‌ای ایران

صفحه 441-459
سیده زهرا اجاق

4.

شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک

صفحه 460-488
محبوبه بهمن میرزا؛ نادر سیدامیری؛ نسترن حاجی حیدری

5.

بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت

صفحه 489-505
سید مهدی میرمهدی؛ فخرالدین جعفری؛ شکراله مردانه

6.

شناسایی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران)

صفحه 506-523
طیبه نیک‌رفتار؛ الهه حسینی

7.

فرایند سیاست‌گذاری کارآمد سازمان‌های رسانه‌ای در جهت جذب مخاطب

صفحه 524-541
علی اکبر فرهنگی؛ علی سرابی آسیابر؛ محمدحسین کفائی مهر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب