1.

انگلیسی به عنوان یک زبان میانجی: نگرش دانشجومعلمان و معلمان انگلیسی در ایران

صفحه 605-625
مهری جلالی

2.

بررسی روند هویت کاربر زبان از منظر نئوتنی زبانی

صفحه 626-638
روح‌اله رضاپور؛ مرجان فرجاه

3.

بررسی مقابله ای رویکردهای آموزشی کارل راجرز و واسیلی داویدوف در کلاسهای درس زبان روسی

صفحه 639-654
وجیهه رضوانی

4.

بررسی استراتژیهای کلان و خرد ادب در کتابهای زبان انگلیسی دوران اول و دوم متوسطه مدارس ایران

صفحه 655-681
علی اکبر خمیجانی فراهانی؛ داوود برزآبادی فراهانی؛ عشرت السادات بازارمج حقی

5.

بررسی راهکارهای زیبا‌شناسی کلامی در ترجمه زبان‌ممنوعه رمان "بدایة و نهایة" نجیب محفوظ

صفحه 682-696
محمدعلی همتی؛ فرشته افضلی

6.

نحوه پذیرش واژگان مصوب فرهنگستان در جامعه و راه‌کارهایی جهت علمی کردن زبان فارسی

صفحه 697-712
رضا یل شرزه

7.

بررسی ماهیت و میزان بازتاب ارزش‌های قصد شده در برنامه درسی ملی ایران در کتاب‌های زبان انگلیسی

صفحه 713-727
علیرضا راستی

8.

شناخت نظریه انتخاب عقلانی و نقش معلم در کاهش گروه ناپذیری فراگیران زبان خارجی

صفحه 728-740
لیلا احمدپور؛ حسن اسداله فام؛ داوود کوهی

9.

توانش کاربرد‌شناسی در زبان انگلیسی در فراگیران دو‌زبانه (فارسی-بلوچی) و تک‌زبانه (فارسی): تمرکز بر مجموعه کنش گفتاری امتناع

صفحه 741-762
فرخ لقا حیدری؛ مهری ایزدی؛ ناهید یار‌احمد‌زهی

10.

ارزشیابی از برنامه تربیت دبیر زبان انگلیسی در دانشگاه فرهنگیان : مطالعه سه بعدی مبتنی بر مدل CIPP

صفحه 763-780
مجید نعمتی؛ ام البنین موسی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب