1.

A Comparative Study of Regulating the Filtering of Cyberspace in the US, the EU and China; Proposals for Policymaking in Iran

دوره 2، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 1-28
Hassan Bashir؛ Mohammad Sadegh Nasrollahi

2.

A Psychoanalytic Reading of Cyberspace: Problematizing the Digitalization of Oedipus Complex and the Dialectic of Subjectivity and Castration in the Cyberspace

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 43-58
Abdollah Karimzadeh

3.

Determining Influential Users in Social Networks (The Case of: Word of Mouth on Digikala Company Instagram Page)

دوره 9، شماره 3، 2017، صفحه 587-612
Mohammad Reza karimi Alavijeh؛ Mohammad Bakhshi

4.

Dual Spacization of Cultures: Problematization of Cyberspace and Cultural Matters

دوره 1، شماره 1، 2017، صفحه 1-18
Saied Reza Ameli

5.

Futures of Iranian Children and Teenagers Engagement in Cyberspace

دوره 4، شماره 2، مهر 2020، صفحه 101-128
Ehsan Marzban؛ Ahad Rezayan

6.

Religiosity and Cyberspace: A Meta-Analysis on the Studies of Religion and Cyberspace

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 205-228
Mohammad Javad Chitsaz؛ Mohammad Hosseini Moghaddam

7.

Topic Modeling and Classification of Cyberspace Papers Using Text Mining

دوره 2، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 103-125
Babak Sohrabi؛ Iman Raeesi Vanani؛ MMohsen Baranizade Shineh

8.

Topographies of Hate: Islamophobia in Cyberia

دوره 2، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 55-73
Salman Sayyid

9.

آسیب‎شناسی سیاست‎گذاری تولید محتوای فضای مجازی در ایران

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 251-268
سید مهدی شریفی؛ بیتا مرزبان؛ سمیه لبافی

10.

اعمال حقوق بی‌طرفی در فضای سایبر

دوره 46، شماره 2، تیر 1395، صفحه 337-357
فریده شایگان

11.

الگوهای مقررات‌گذاری در فضای سایبر:‏ ارائۀ چارچوب جامع تنظیم‌گری برای محیط ملی

دوره 53، شماره 3، مهر 1402، صفحه 1213-1239
محمدرضا حسینی

12.

بازنمایی هویت خودی و دیگری در فیلم های تبلیغاتی گروه داعش در فضای مجازی

دوره 10، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 76-113
الهه شمس کوشکی؛ مسعود دادبخش

13.

بازیابی کارناوالیته در نمایشگری عروسک‌های زنده

دوره 14، شماره 3، مهر 1401، صفحه 333-354
شیوا مسعودی؛ نفیسه سعادت

14.

تأثیرات روان‌شناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیختة بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی

دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 797-815
سیده راضیه دستغیب؛ احمد ترک فر؛ سید محمد علی میرحسینی؛ لیلا جمشیدیان

15.

تأثیر تبلیغات دهان‌به‌دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی‌بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپ‌تاپ شرکت Dell)

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 41-64
حسین جلیلیان؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ امید محمودیان

16.

تأملی بر مقررات‌گذاری خودتنظیمی در فضای سایبر

دوره 52، شماره 4، دی 1401، صفحه 2127-2148
سعید رهایی؛ محسن متاجی

17.

تأملی فقهی در قوادی اینترنتی

دوره 8، شماره 2، آبان 1391، صفحه 133-159
محمد محسنی دهکلانی؛ سعید بداغی

18.

تبیین تحوّلات مفهوم مرز در فضای سیاسی مجازی

دوره 45، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 217-218
رسول افضلی؛ محمّد باقر قالیباف؛ میثم احمدی فیروزجائی

19.

تحلیل محتوای صفحات و گروه‌های شبکه اجتماعی فیس‌بوک با نظریه حوزه عمومی هابرماس

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1392، صفحه 87-110
بهجت یزدخواستی؛ صمد عدلی پور؛ آسیه سپهری

20.

درنگی فقهی- حقوقی بر راهبردهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از «افشای سِرّ» (بررسی موردی امنیت فردی در فضای مجازی)

دوره 18، شماره 4، دی 1401، صفحه 897-924
مهدی نوریان؛ حسین محمدی؛ سید محمد موسوی مقدم

21.

سنخ‌شناسی مدل‌گری در بستر جامعه ایران: مطالعه کیفی روایات زنان شاغل در این حرفه

دوره 28، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 85-116
سمیه بلبلی قادیکلایی؛ سهیلا صادقی

22.

شبکه‏ های اجتماعی مجازی و بحران هویت (با تأکید بر بحران هویتی ایران)

دوره 1، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 155-176
ثریا معمار؛ صمد عدلی پور؛ فائزه خاکسار

23.

شبکه‌های مجازی، گزینش عقلانی و مشارکت سیاسی آنلاین

دوره 8، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 33-57
یعقوب احمدی؛ پروین علی‌پور

24.

شرط شخصی تلقی شدن داده‌ها در فضای سایبر بررسی تطبیقی مقررات عمومی اروپایی حفاظت از داده و حقوق ایران

دوره 19، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 221-245
محمد علی شریفی کیا؛ فریده شعبانی جهرمی

25.

ضرورت ایجاد نظام هماهنگ حقوقی بین‌‏المللی در مقابله با جرائم در فضای مجازی

دوره 49، شماره 4، دی 1398، صفحه 1351-1372
محمود جلالی؛ سعیده توسلی اردکانی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب