1.

ارزیابی تطبیقی کیفیت محیط سکونت شهری با تاکید بر تصویر ذهنی شهروندان

دوره 18، شماره 3، مهر 1392، صفحه 25-32
ناصر براتی؛ الهام کاکاوند

2.

بررسی اثر تصویر ذهنی گردشگران فستیوال گل و گلاب قمصر و نیاسر بر کیفیت و ارزش ادراک شده از خدمات

دوره 6، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 1-17
محسن شاطریان؛ صدیقه کیانی؛ فاطمه شیخ زاده

3.

بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 19-34
عبدالحمید ابراهیمی؛ حسین صفرزاده؛ مریم جاویدی حق

4.

بررسی عوامل موثر بر چگونگی سکونت در محلات نمونه موردی: محله عودلاجان در تهران

دوره 20، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 31-40
پیروز حناچی؛ نعیمه رضائی

5.

بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه‌های ورزشی استان مازندران

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 343-358
محبوبه عابدی سماکوش؛ معصومه کلاته سیفری

6.

تاثیر کشور مبداء بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان

دوره 21، شماره 4، شهریور 1387
بهرام رنجبریان؛ رسول قلی‌زاده شغل‌آباد

7.

تبیین جایگاه نشانه‌های شهری در حفظ و ارتقای دلبستگی به مکان با تأکید بر تصویر ذهنی شهروندان (مطالعۀ موردی: شهر سنندج)

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 331-360
سوران مصطفوی صاحب؛ فرزانه ساسان‌‌پور؛ محمدرضا پوراقدم؛ علیرضا صادقی‌زاده

8.

تبیین عوامل مؤثر بر جذابیت مقاصد گردشگری شهری مطالعه موردی: کلان‌شهر تهران

دوره 8، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 97-111
صفر فضلی؛ محمود صمدی

9.

تصویرهای ذهنی و مفهوم مکان

دوره 35، شماره 0، مهر 1387
رعناسادات حبیبی

10.

دنیای تصّور، هنر و ادبیات از منظر سارتر

دوره 15، شماره 58، بهمن 1389، صفحه 5-30
جمشید آذری ازغندی

11.

سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حس‌گری بازار

دوره 3، شماره 4، دی 1390، صفحه 1-18
بهاره اصانلو؛ سهیلا خدامی

12.

نقش میانجی‎گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد)

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834
یاسان اله پوراشرف؛ زینب طولابی؛ سیمین نصرالهی وسطی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب