اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. (1390). سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حس‌گری بازار. , 3(4), 1-18.
بهاره اصانلو; سهیلا خدامی. "سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حس‌گری بازار". , 3, 4, 1390, 1-18.
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. (1390). 'سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حس‌گری بازار', , 3(4), pp. 1-18.
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حس‌گری بازار. , 1390; 3(4): 1-18.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب