پوراشرف, یاسان اله, طولابی, زینب, نصرالهی وسطی, سیمین. (1397). نقش میانجی‎گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد). , 10(4), 815-834. doi: 10.22059/jibm.2017.239595.2715
یاسان اله پوراشرف; زینب طولابی; سیمین نصرالهی وسطی. "نقش میانجی‎گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد)". , 10, 4, 1397, 815-834. doi: 10.22059/jibm.2017.239595.2715
پوراشرف, یاسان اله, طولابی, زینب, نصرالهی وسطی, سیمین. (1397). 'نقش میانجی‎گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد)', , 10(4), pp. 815-834. doi: 10.22059/jibm.2017.239595.2715
پوراشرف, یاسان اله, طولابی, زینب, نصرالهی وسطی, سیمین. نقش میانجی‎گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد). , 1397; 10(4): 815-834. doi: 10.22059/jibm.2017.239595.2715


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب