1.

Application of Soft Systems Methodology in Structuring the Issue of Policy Making of Electronic Banking

دوره 11، شماره 4، 2019، صفحه 653-674
Abbas Monavarian؛ Ali Divandari؛ Saeed Yaghoubi؛ Hadi Sepanloo

2.

Classification of Internet banking customers using data mining algorithms

دوره 6، شماره 1، تیر 2014، صفحه 71-90
Reza Radfar؛ Navid Nezafati؛ Saeid Yousefi Asli

3.

Designing a Fuzzy Inference System for Selecting e-Banking Services (Case Study: Sepah Bank)

دوره 4، شماره 12، دی 2012، صفحه 41-64
Hatef Rasoli؛ Amir Manian

4.

Designing a Model for Improving Banking Recommender Systems Based on Predicting Customers’ Interests: Application of Data Mining Techniques

دوره 8، شماره 2، مهر 2016، صفحه 393-314
Maryam sadat Motaharinejad؛ Mohammad Mahdi Zolfagharzadeh؛ Ehsan Khadangi؛ Ali Asghar Sadabadi

5.

Development of technology acceptance model in Iranian banking (Case study: Refah Bank of Semnan province)

دوره 6، شماره 3، دی 2014، صفحه 471-490
Jafar Razmi؛ Seyed Abdollah Heydaeriyeh؛ Ali Shahabi

6.

Effective Factors in Adoption of Electronic Banking by Customers (Saman Bank)

دوره 4، شماره 11، مهر 2012، صفحه 155-174
Mozhdeh Hashemian؛ Mohammad Taghi Isaai؛ Fattah Mikaeili؛ Mohsen Tabatabaie

7.

Fuzzy Group Decision Making Model for Identifying and Ranking of Success Factors in Fraud Prevention in Iranian E-banking

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 355-378
Alireza Alizadeh؛ Mehri Chehrehpak

8.

اکتشاف سناریوهای آینده بانکداری الکترونیک در ایران

دوره 5، شماره 2، 1398، صفحه 9-24
سونا بایرام زاده؛ میثم رجبی نهوجی

9.

بررسی روابط عناصر مدل کسب‌وکار بانکداری الکترونیک ایران با رویکرد تحلیل عاملی

دوره 14، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 161-180
علی اکبر ارسنجانی؛ علی قلی‌پور سلیمانی؛ نرگس دل‌افروز؛ محمد طالقانی

10.

توسعه چارچوب خط‌مشی‌گذاری در بانکداری الکترونیک

دوره 18، شماره 3، مهر 1399، صفحه 403-423
عباس منوریان؛ علی دیواندری؛ سعید یعقوبی؛ هادی سپانلو

11.

مدل‌سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم‎سازی بنیادی

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62
محسن نظری؛ مسعود کیماسی؛ احمد قدس الهی

12.

ویژگی‌های ارزش‌آفرین سیستم‌های پرداخت همراه از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خدمات سامانه سفیر در بانک توسعه صادرات ایران)

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 1-20
محمد ابوئی اردکان؛ بابک سهرابی یورتچی؛ ساناز بهرامی






سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب