1.

Key drivers of innovative behavior in hotel industry: evidence from a developing country

دوره 9، شماره 3، پاییز 2016، صفحه 599-625
Abolfazl Danaei؛ Farzaneh Iranbakhsh

2.

بررسی وضعیت استفاده از بازاریابی رابطهای برای ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری( مطالعه‌ی موردی: هتل پرشین پالاس)

دوره 3، شماره 2، تابستان 1390، صفحه 23-40
عباس احمدی؛ محمد یحیی زاده فر

3.

تأثیر ارزش زیست‌محیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824
مهدی دهقانی سلطانی؛ عباس شول؛ سارا رمضانی

4.

طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140
جهانبخش رحیمی باغملک؛ محمد حقیقی؛ سید ابوالقاسم میرا

5.

گونه‏ شناسی خدمات هتل‏ها برای آژانس‏های مسافرتی، مطالعة موردی: هتل‏های پنج‌ستارة شهر مشهد

دوره 2، شماره 2، تابستان 1394، صفحه 191-204
مهدی ابراهیمی؛ ابوالفضل تاج زاده نمین؛ نسیم محمدیان محمودجیق


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.