1.

Key drivers of innovative behavior in hotel industry: evidence from a developing country

دوره 9، شماره 3، مهر 2016، صفحه 599-625
Abolfazl Danaei؛ Farzaneh Iranbakhsh

2.

ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547
سمانه رحیمیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ امیر مانیان؛ محمد رحیم اسفیدانی

3.

بررسی وضعیت استفاده از بازاریابی رابطهای برای ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری( مطالعه‌ی موردی: هتل پرشین پالاس)

دوره 3، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 23-40
عباس احمدی؛ محمد یحیی زاده فر

4.

تأثیر ارزش زیست‌محیطی و تصویر سبز بر تمایل به تبلیغ دهان به دهان با تبیین نقش اعتماد سبز و تمایل به پرداخت در چارچوب مدل SOR

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 804-824
مهدی دهقانی سلطانی؛ عباس شول؛ سارا رمضانی

5.

طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری

دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 350-388
میثم فخاریان؛ علی حسین زاده؛ هادی بستام

6.

طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140
جهانبخش رحیمی باغملک؛ محمد حقیقی؛ سید ابوالقاسم میرا

7.

گونه‏ شناسی خدمات هتل‏ها برای آژانس‏های مسافرتی، مطالعة موردی: هتل‏های پنج‌ستارة شهر مشهد

دوره 2، شماره 2، تیر 1394، صفحه 191-204
مهدی ابراهیمی؛ ابوالفضل تاج زاده نمین؛ نسیم محمدیان محمودجیق


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب