فخاریان, میثم, حسین زاده, علی, بستام, هادی. (1402). طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری. , 15(2), 350-388. doi: 10.22059/jibm.2022.344604.4393
میثم فخاریان; علی حسین زاده; هادی بستام. "طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری". , 15, 2, 1402, 350-388. doi: 10.22059/jibm.2022.344604.4393
فخاریان, میثم, حسین زاده, علی, بستام, هادی. (1402). 'طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری', , 15(2), pp. 350-388. doi: 10.22059/jibm.2022.344604.4393
فخاریان, میثم, حسین زاده, علی, بستام, هادی. طراحی مدل نوآوری خدمات مبتنی بر هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت هتلداری. , 1402; 15(2): 350-388. doi: 10.22059/jibm.2022.344604.4393


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب