1.

Improving Service Quality by Using Organizational Citizenship Behavior: Iranian Evidence

دوره 4، شماره 2، پاییز 2011، صفحه 79-97
Nour-Mohammad Yaghoubi؛ Mahdi Salehi؛ Jamshid Moloudi

2.

اثر بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان: اثر میانجی نوآوری سازمانی در اداره‎های تابع شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 315-338
صاحب ایمانی؛ ریحانه گسکری؛ البرز قیتانی

3.

ارتباط میان رهبری تحول‌آفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب)

دوره 8، شماره 3، پاییز 1394، صفحه 571-590
مرتضی اکبری؛ صاحب ایمانی؛ مهدی قباد نژاد؛ رحیم رحیمی

4.

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان‎های خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتار‌های شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران

دوره 4، شماره 1، بهار 1391، صفحه 39-54
طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ منوچهر انصاری؛ اکرم الهی گل

5.

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان)

دوره 5، شماره 4، زمستان 1392، صفحه 21-42
علیرضا عاطفت دوست؛ احمدعلی خائف الهی؛ علی اصغر فانی؛ حسن دانایی فرد

6.

بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680
امیر محمد فکور ثقیه؛ فرشته صادقی

7.

تأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیت‌های مدیریت دانش

دوره 10، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 375-393
محمدجواد نائیجی؛ فرهاد پناهی فر؛ زینب اسفندیاری

8.

رابطۀ میان بازاریابی داخلی و عملکرد سازمانی: نقش تعدیل‌گری جنسیت

دوره 14، شماره 3، پاییز 1395، صفحه 289-308
آصف کریمی؛ رضوان ولایتی شکوهی؛ اسماعیل شعبانی نژاد؛ الهام گیلانی

9.

سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی

دوره 21، شماره 4، تابستان 1387
مقصود امیری؛ حمید رضا یزدانی؛ نسیم اکرام نصرتیان


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.