1.

Improving Service Quality by Using Organizational Citizenship Behavior: Iranian Evidence

دوره 4، شماره 2، آذر 2011، صفحه 79-97
Nour-Mohammad Yaghoubi؛ Mahdi Salehi؛ Jamshid Moloudi

2.

اثر بازاریابی داخلی بر عملکرد کارکنان: اثر میانجی نوآوری سازمانی در اداره‎های تابع شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 315-338
صاحب ایمانی؛ ریحانه گسکری؛ البرز قیتانی

3.

ارتباط میان رهبری تحول‌آفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب)

دوره 8، شماره 3، مهر 1394، صفحه 571-590
مرتضی اکبری؛ صاحب ایمانی؛ مهدی قباد نژاد؛ رحیم رحیمی

4.

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان‎های خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتار‌های شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران

دوره 4، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 39-54
طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ منوچهر انصاری؛ اکرم الهی گل

5.

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان)

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 21-42
علیرضا عاطفت دوست؛ احمدعلی خائف الهی؛ علی اصغر فانی؛ حسن دانایی فرد

6.

بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680
امیر محمد فکور ثقیه؛ فرشته صادقی

7.

تأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیت‌های مدیریت دانش

دوره 10، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 375-393
محمدجواد نائیجی؛ فرهاد پناهی فر؛ زینب اسفندیاری

8.

رابطۀ میان بازاریابی داخلی و عملکرد سازمانی: نقش تعدیل‌گری جنسیت

دوره 14، شماره 3، مهر 1395، صفحه 289-308
آصف کریمی؛ رضوان ولایتی شکوهی؛ اسماعیل شعبانی نژاد؛ الهام گیلانی

9.

سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی

دوره 21، شماره 4، شهریور 1387
مقصود امیری؛ حمید رضا یزدانی؛ نسیم اکرام نصرتیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب