عاطفت دوست, علیرضا, خائف الهی, احمدعلی, فانی, علی اصغر, دانایی فرد, حسن. (1392). بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان). , 5(4), 21-42. doi: 10.22059/jibm.2013.50342
علیرضا عاطفت دوست; احمدعلی خائف الهی; علی اصغر فانی; حسن دانایی فرد. "بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان)". , 5, 4, 1392, 21-42. doi: 10.22059/jibm.2013.50342
عاطفت دوست, علیرضا, خائف الهی, احمدعلی, فانی, علی اصغر, دانایی فرد, حسن. (1392). 'بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان)', , 5(4), pp. 21-42. doi: 10.22059/jibm.2013.50342
عاطفت دوست, علیرضا, خائف الهی, احمدعلی, فانی, علی اصغر, دانایی فرد, حسن. بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعة موردی: شرکت فولاد مبارکة اصفهان). , 1392; 5(4): 21-42. doi: 10.22059/jibm.2013.50342


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب