1.

Analysis of Brand Awareness and Guerrilla Marketing In Iranian SME

دوره 4، شماره 1، خرداد 2011، صفحه 115-129
Ali MokhtariMughari

2.

The Influence of Social Media Marketing Activities on Purchase Intention: A Study of the E-Commerce Industry

دوره 16، شماره 1، 2024، صفحه 201-216
Affendy Abu Hassim؛ Mohd Farid Shamsudin؛ GholamReza Zandi؛ Nasution Ismail

3.

ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی)

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 515-529
رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی

4.

بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد)

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 1-20
فریبرز رحیم نیا؛ زهرا فاطمی؛ عطا اله هرندی

5.

بررسی تأثیرات تصویر، آگاهی و کیفیت برند بر دل‌بستگی و وفاداری به برند مقصد با نقش میانجی اعتماد به برند، مطالعه تطبیقی: شهرهای کرمان و یزد

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 93-113
محمدمهدی پورسعید؛ سعید ده یادگاری؛ ریحانه خسروپور؛ محبوبه برزگرپور

6.

بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه‌های ورزشی استان مازندران

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 343-358
محبوبه عابدی سماکوش؛ معصومه کلاته سیفری

7.

تأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکت‎های تولید‌کنندۀ لوازم خانگی)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 475-496
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امین کهیاری حقیقت

8.

تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری

دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 359-373
اعظم شادی وند؛ طاهره ازمشا؛ عبدالرحمن مهدی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب