رحیم نیا, فریبرز, فاطمی, زهرا, هرندی, عطا اله. (1392). بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد). , 5(4), 1-20. doi: 10.22059/jibm.2013.50341
فریبرز رحیم نیا; زهرا فاطمی; عطا اله هرندی. "بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد)". , 5, 4, 1392, 1-20. doi: 10.22059/jibm.2013.50341
رحیم نیا, فریبرز, فاطمی, زهرا, هرندی, عطا اله. (1392). 'بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد)', , 5(4), pp. 1-20. doi: 10.22059/jibm.2013.50341
رحیم نیا, فریبرز, فاطمی, زهرا, هرندی, عطا اله. بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد). , 1392; 5(4): 1-20. doi: 10.22059/jibm.2013.50341


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب