شادی وند, اعظم, ازمشا, طاهره, مهدی پور, عبدالرحمن. (1395). تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری. , 8(3), 359-373. doi: 10.22059/jsm.2016.59304
اعظم شادی وند; طاهره ازمشا; عبدالرحمن مهدی پور. "تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری". , 8, 3, 1395, 359-373. doi: 10.22059/jsm.2016.59304
شادی وند, اعظم, ازمشا, طاهره, مهدی پور, عبدالرحمن. (1395). 'تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری', , 8(3), pp. 359-373. doi: 10.22059/jsm.2016.59304
شادی وند, اعظم, ازمشا, طاهره, مهدی پور, عبدالرحمن. تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری. , 1395; 8(3): 359-373. doi: 10.22059/jsm.2016.59304


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب