1.

A Comprehensive Review of International Research on Market Orientation and Providing an Applied Model

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آبان 1400
Shiva Savabieh؛ Shahnaz Nayebzadeh؛ Ramin Abghari؛ Seyyed Hassan Hatami Nasab

2.

A Marketing Capability Based Export Performance Model for IRAN Software Market

دوره 3، شماره 6، تیر 2011
Shahriar Azizi؛ Vahid Makizadeh؛ Behtash Jamalieh Bastami

3.

ارایه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی

دوره 3، شماره 4، دی 1390، صفحه 115-126
شهریار عزیزی؛ منیژه قره¬چه؛ وحید ستار

4.

بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران

دوره 1، شماره 1، 1387
علی دیواندری؛ غلامحسین نیکوکار؛ محمد نهاوندیان؛ هاشم آقازاده

5.

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمان‎های خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتار‌های شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران

دوره 4، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 39-54
طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ منوچهر انصاری؛ اکرم الهی گل

6.

بررسی نقش واسطه‏ ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد)

دوره 8، شماره 3، 1395، صفحه 659-680
امیر محمد فکور ثقیه؛ فرشته صادقی

7.

تأثیر آمیخته‌ بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاه‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش تعدیل‌گر بازارگرایی

دوره 13، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 141-160
اسماعیل مزروعی نصرابادی؛ حمیدرضا فتاحی؛ پیمان دولتشاه

8.

تأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت‎گیری‎های استراتژیک برون‎گرا

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 739-762
ایمان حکیمی

9.

تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد بانک‌ها با متغیر میانجی بازارگرایی

دوره 7، شماره 2، تیر 1393، صفحه 211-229
سید محمد رضا حسینی مقدم؛ سید رضا حجازی

10.

تأثیر گرایش کارآفرینانه و راهبرد رقابتی بر بازارگرایی در راستای بهبود عملکرد و ایجاد مزیت رقابتی پایدار

دوره 8، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 81-100
حسین رضایی دولت آبادی؛ مژده علیان

11.

تبیین تأثیر بازارگرایی و نوآوری مدیریت بر عملکرد بنگاه با تأکید بر نقش میانجی نوآوری فناورانه

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 463-484
نیما گروسی مختار زاده؛ محمود زمانی

12.

رابطه بین مهارت اجتماعی کارآفرینان و کارآفرینی سازمانی در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران

دوره 7، شماره 2، تیر 1393، صفحه 349-367
صبا کاکاپور؛ حسین خنیفر

13.

شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 295-314
مهرداد استیری؛ علی دیواندری؛ سید رضا سیدجوادین؛ سید حمید خداداد حسینی

14.

طراحی و تبیین مدل جهت‏گیری استراتژیک در شرکت‏های دانش بنیان ایران

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 603-622
سعید حبیبی؛ ابوالقاسم میرا

15.

مطالعه نقش بازارگرایی در سودآوری کسب و کار سالن‌های بدن‌سازی شهر کرمانشاه

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 149-162
ناصر بای؛ رضا سلیمانی مقدم؛ جمال‌الدین شریعتی

16.

مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائه‌شده در سالن‌های بدنسازی شهر کرمانشاه

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 649-662
ناصر بای؛ زهرا حاجی انزهائی؛ رضا سلیمانی مقدم؛ محمد نور مهیا

17.

نقش توانمندسازی روان‎شناختی و تمایل به کارآفرینی کارکنان در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری سازمانی

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 233-258
علیرضا امینی؛ اسماعیل مزروعی؛ معصومه آقاجری



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.