1.

Analyzing the Problems of Ayandeh Bank Branches across the Country Using Data Mining Technique

دوره 6، شماره 2، مهر 2014، صفحه 333-350
Shabnam Mohammadi؛ Somayeh Alizadeh

2.

An investigation on the moderating role of users’ self-efficacy and mobile banking satisfaction in Iran

دوره 7، شماره 3، آذر 2015، صفحه 531-552
Seyed Mohammadbagher Jafari؛ Ali Hamidizadeh؛ Mohaddece Sadat Moaddab

3.

Multi Criteria Satisfaction Analysis: Employing and Weak Points of MUSA in Practice (Case of Banking Industry)

دوره 5، شماره 1، تیر 2013، صفحه 139-163
mohammad reza Mehregan؛ Modares Yazdi Modares Yazdi؛ Hasangholipour Hasangholipour؛ Safary Safary؛ Dehghan Nayeri Dehghan Nayeri

4.

ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایه‌گذاران به عنوان مشتریان شرکت‌های کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران ( مطالعه‌ی موردی: بورس‌های منطقه‌ای تهران، اصفهان و یزد)

دوره 3، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 61-80
داریوش دموری؛ داریوش فرید

5.

بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی شهر مشهد بر مبنای مدل تحلیل اهمیت-عملکرد

دوره 11، شماره 2، تیر 1398، صفحه 305-320
مرضیه پارسا اصل؛ سید رضا حسینی نیا؛ رضا اندام

6.

تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 549-564
جواد میرزایی؛ سیدعماد حسینی

7.

رابطه به‌کارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 143-158
محمد محمودی میمند؛ رامین نصیری؛ میلاد نکویی

8.

رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان

دوره 4، شماره 4، بهمن 1385
حسین خنیفر؛ زهرا حیدرنیا

9.

مطالعه اثر مدیریت روابط با مشتری بر پیامدهای رفتاری مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 441-457
ناصر بای؛ امیر قنبرپور نصرتی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب