خنیفر, حسین, حیدرنیا, زهرا. (1385). رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان. , 4(4), -.
حسین خنیفر; زهرا حیدرنیا. "رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان". , 4, 4, 1385, -.
خنیفر, حسین, حیدرنیا, زهرا. (1385). 'رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان', , 4(4), pp. -.
خنیفر, حسین, حیدرنیا, زهرا. رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان. , 1385; 4(4): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب