1.

Classification of Critical Success Factors in Smart Manufacturing Implementation from the Perspective of Stakeholders and Components of Technology: A Systematic Literature Review

دوره 15، شماره 2، 2023، صفحه 180-222
Sahar Valipour Parkouhi؛ Abdolhamid Safaei Ghadikolaei؛ Hamidreza Fallah Lajimi

2.

Critical Success Factors in implementation of Process Management and a Framework for Assessment of organization Readiness

دوره 1، شماره 3، 2009
Kamran Rezaie؛ Sahar Tadayoun؛ Bakhtiar Ostadi؛ Mohammad Aghdasi

3.

Designing an Adaptive Nuero-Fuzzy Inference System for Evaluating the Business Intelligence System Implementation in Software Industry

دوره 7، شماره 1، تیر 2015، صفحه 85-104
Iman Raeesi Vanani؛ Fatemeh Ganjalikhan Hakemi

4.

Role of Knowledge Management (KM) in the New Product Development (NPD) performance of Software SMEsA survey on Software SMEs in the Yazd Province

دوره 3، شماره 8، دی 2011، صفحه 133-150
Amir Manian؛ Ezat Asgharizadeh؛ Mohammad Dehghan Banadaki

5.

Statistical analysis of relationship between key success factors of Six Sigma In Iranian companies

دوره 44، شماره 1، تیر 2010
Shesam Zegordi؛ Samaneh Bagheri؛ Javad Attarian

6.

بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامه‌ریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران

دوره 1، شماره 3، 1388
محمد حقیقی؛ عباس منوریان؛ سعید قوام‌پور؛ سعیده رسولیان

7.

تجزیه‎وتحلیل عوامل مؤثر بر موفقیت شراکت‏ های راهبردی با رویکرد پویایی‏ های سیستم (مورد مطالعه: خوشۀ صنعتی کاشی و سرامیک استان یزد)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 517-534
محمدرضا حمیدی زاده؛ حبیب زارع احمد آبادی؛ محمدعلی سنگبر

8.

رویکرد مصداقی سنجش عملکرد زنجیره عرضه همراه با مطالعه موردی در صنعت خودرو

دوره 19، شماره 1، اسفند 1385
داریوش محمدی زنجیرانی؛ محمد مدرس یزدی

9.

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران

دوره 5، شماره 3، آذر 1391، صفحه 85-104
وجیهه باقرصاد؛ مهدی علیزاده؛ سعیده سعید بنادکی

10.

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582
عظیم زارعی؛ محمد اسدی

11.

شناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 867-887
مسعود کیماسی؛ سعید شیرکوند؛ علی گلرخ

12.

عوامل کلیدی اثرگذار بر موفقیت کسب¬وکارهای خانوادگی اولویت¬بندی با روش تحلیل شبکه¬ای

دوره 6، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 55-74
عبدالله ایراندوست؛ محسن قوامی پور؛ روح¬اله ابراهیم نژاد؛ داوود حسین پور






سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب