زارعی, عظیم, اسدی, محمد. (1397). شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی. , 10(3), 567-582. doi: 10.22059/jibm.2018.248932.2892
عظیم زارعی; محمد اسدی. "شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی". , 10, 3, 1397, 567-582. doi: 10.22059/jibm.2018.248932.2892
زارعی, عظیم, اسدی, محمد. (1397). 'شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی', , 10(3), pp. 567-582. doi: 10.22059/jibm.2018.248932.2892
زارعی, عظیم, اسدی, محمد. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی. , 1397; 10(3): 567-582. doi: 10.22059/jibm.2018.248932.2892


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب