1.

ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547
سمانه رحیمیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ امیر مانیان؛ محمد رحیم اسفیدانی

2.

ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584
هاجر حکیمی؛ علی دیواندری؛ مسعود کیماسی؛ مهدی حقیقی کفاش

3.

سنجش مدل مدیریت تجربه مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 974-1000
وحید ناصحی‌فر؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمود محمدیان؛ مصطفی اله‌وردی

4.

شناسایی نقاط تماس گردشگران خارجی در طول سفر مشتری بر اساس مدل پنج اِی

دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 114-136
مصطفی اسماعیلی مهیاری؛ محمد غفاری؛ حمیدرضا ایرانی؛ الهام ابراهیمی

5.

طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140
جهانبخش رحیمی باغملک؛ محمد حقیقی؛ سید ابوالقاسم میرا

6.

مدیریت تجربۀ مشتری؛ حوزه‌ها و روندهای پژوهش

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 502-523
پریسا موسوی؛ فریبرز رحیم نیا؛ محمد مهرآیین؛ مهدی شامی زنجانی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب