1.

“Influence of Behavioural Biases on Market Investment Behaviour-Mediating Role of Brand Trust”

دوره 17، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 1-19
Pooja Chaturvedi Sharma

2.

بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654
نادر سیدامیری؛ محمد جلالی؛ ساره غمخوار؛ علی داوری

3.

تأثیر ارزش ‌ویژه‌ برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویت‌برند (مورد مطالعه: انتشارات سمت)

دوره 51، شماره 3، مهر 1396، صفحه 65-70
مرتضی رجوعی؛ علی پورنگ؛ امید بهبودی

4.

تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژۀ نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 771-794
سید علیقلی روشن؛ محمد اسماعیل اعزازی؛ فریبا بخشی

5.

تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایت‌مندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان)

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 298-282
میثم شیراوند؛ حسین اکبری یزدی؛ محمد حسن پیمان فر

6.

تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان)

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528
علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری؛ فردوس عباس‎پور

7.

شناسایی ابعاد سرمایة اجتماعی اجتماعات برندی آنلاین با تأکید بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در شرکت‌های مخابراتی کشور عراق

دوره 10، شماره 4، دی 1402، صفحه 327-339
اسامه العیدانی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ منوچهر انصاری

8.

نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 783-804
مصطفی ابراهیم پور ازبری؛ محسن اکبری؛ فاطمه رفیعی رشت آبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب