رجوعی, مرتضی, پورنگ, علی, بهبودی, امید. (1396). تأثیر ارزش ‌ویژه‌ برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویت‌برند (مورد مطالعه: انتشارات سمت). , 51(3), 65-70. doi: 10.22059/jlib.2016.61271
مرتضی رجوعی; علی پورنگ; امید بهبودی. "تأثیر ارزش ‌ویژه‌ برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویت‌برند (مورد مطالعه: انتشارات سمت)". , 51, 3, 1396, 65-70. doi: 10.22059/jlib.2016.61271
رجوعی, مرتضی, پورنگ, علی, بهبودی, امید. (1396). 'تأثیر ارزش ‌ویژه‌ برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویت‌برند (مورد مطالعه: انتشارات سمت)', , 51(3), pp. 65-70. doi: 10.22059/jlib.2016.61271
رجوعی, مرتضی, پورنگ, علی, بهبودی, امید. تأثیر ارزش ‌ویژه‌ برند بر واکنش‌های رفتاری خریداران کتب دانشگاهی: بررسی نقش میانجی اعتماد و هویت‌برند (مورد مطالعه: انتشارات سمت). , 1396; 51(3): 65-70. doi: 10.22059/jlib.2016.61271


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب