روشن, سید علیقلی, اعزازی, محمد اسماعیل, بخشی, فریبا. (1395). تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژۀ نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی. , 8(4), 771-794. doi: 10.22059/jibm.2017.61299
سید علیقلی روشن; محمد اسماعیل اعزازی; فریبا بخشی. "تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژۀ نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی". , 8, 4, 1395, 771-794. doi: 10.22059/jibm.2017.61299
روشن, سید علیقلی, اعزازی, محمد اسماعیل, بخشی, فریبا. (1395). 'تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژۀ نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی', , 8(4), pp. 771-794. doi: 10.22059/jibm.2017.61299
روشن, سید علیقلی, اعزازی, محمد اسماعیل, بخشی, فریبا. تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژۀ نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی. , 1395; 8(4): 771-794. doi: 10.22059/jibm.2017.61299


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب