1.

A Literature Review of Technology Adoption theories and Acceptance models for novelty in Building Information Modeling

دوره 14، Special Issue: 5th International Conference of Reliable Information and Communication Technology (IRICT 2020)، 2022، صفحه 83-113
Hafiz Muhammad Faisal f Shehzad؛ Roliana Ibrahim؛ Khairul Anwar Mohamed Khaidzir؛ Nashat Alrefai؛ Ruth Kwamboka Chweya؛ Mutasem Mohammad Yousef Zrekat؛ Omayma Husain Abbas Hassan

2.

Challenge of successful KMSs implementation: exploration of effective factors on KM acceptance via mixed method

دوره 7، شماره 2، مهر 2015، صفحه 429-450
Mona Jami Pour؛ Mohammad Hossein Sherkat

3.

Determinants of Building Information Modeling Adoption: The case of the Malaysian Construction Industry

دوره 14، Special Issue: 5th International Conference of Reliable Information and Communication Technology (IRICT 2020)، 2022، صفحه 57-82
Hafiz Muhammad Faisal f Shehzad؛ Roliana Ibrahim؛ Khairul Anwar Mohamed Khaidzir؛ Fahad Maqbool؛ Muhammad Jauharul Fuady؛ Muhammad Ilyas؛ Ahmad Fadhil bin Yusof

4.

Does the Lecturer’s Innovativeness Drive VLE Adoption in Higher Education Institutes? (A Study Based on Extended UTAUT)

دوره 10، شماره 3، 2018، صفحه 20-42
Asanka Gunasinghe؛ Junainah Abd Hamid؛ Ali Khatibi؛ SM Ferdous Azam

5.

Factors Influencing Professional Nurses’ Acceptance and Use of Mobile Medical Apps in Ghana

دوره 12، شماره 1، 2020، صفحه 27-42
Dominic Dankwah Agyei؛ Patrick Adzobu

6.

Identifying and Prioritizing Factors Affecting the Adoption of BYOD in Organization Using a Fuzzy Approach

دوره 7، شماره 4، دی 2015، صفحه 769-788
Khodakaram Salimifard؛ Abbas Abbasizad؛ Reza Siavashi

7.

بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی و سبک رهبری بر پذیرش تکنولوژی و مدیریت دانش (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی استان قزوین)

دوره 13، شماره 3، آبان 1394، صفحه 739-762
محسن هوشنگی؛ سید مجید الهی؛ زهرا امین افشار؛ سید محمود صدوق

8.

پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی پژوهان و رفتار اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مبتنی بر مدل پذیرش فناوری (TAM)

دوره 49، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 555-537
غلامحسین جهانگیر؛ محمد حسینl دیانی؛ محسن نوکاریزی

9.

توسعه مدل پذیرش فناوری TAM در وزارت کشور

دوره 17، شماره 5، دی 1383
دکتر علی محقر؛ مهدی شیر محمدی

10.

نقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روان‌شناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاه‌های آنلاین (نمونه‌پژوهی: اسنپ فود)

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 548-572
ساناز رمضانی؛ مهدی کیامهر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب