رمضانی, ساناز, کیامهر, مهدی. (1399). نقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روان‌شناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاه‌های آنلاین (نمونه‌پژوهی: اسنپ فود). , 12(3), 548-572. doi: 10.22059/jibm.2020.290003.3663
ساناز رمضانی; مهدی کیامهر. "نقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روان‌شناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاه‌های آنلاین (نمونه‌پژوهی: اسنپ فود)". , 12, 3, 1399, 548-572. doi: 10.22059/jibm.2020.290003.3663
رمضانی, ساناز, کیامهر, مهدی. (1399). 'نقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روان‌شناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاه‌های آنلاین (نمونه‌پژوهی: اسنپ فود)', , 12(3), pp. 548-572. doi: 10.22059/jibm.2020.290003.3663
رمضانی, ساناز, کیامهر, مهدی. نقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روان‌شناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاه‌های آنلاین (نمونه‌پژوهی: اسنپ فود). , 1399; 12(3): 548-572. doi: 10.22059/jibm.2020.290003.3663


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب