1.

A Comprehensive Framework for Information Technology Governance and Localizing it for Automotive Industry of Iran (Case Study: ATLAS Automotive Holding)

دوره 9، شماره 1، 2017، صفحه 143-165
Mohammad Mosakhani؛ Amir Manian؛ Jafar Mahmoodi؛ MohammadHasan Kargar

2.

A Conceptual Framework for Measuring the Performance of the Information Security Service Supply Chain Based on Meta-synthesize and Fuzzy Delphi Method

دوره 12، شماره 1، 2020، صفحه 24-46
Reza Kalantari؛ Ali Moeini؛ Hossein Safari؛ ََAbouzar Arabsorkhi

3.

Designing a Maturity Model of KM Aligned with Business Strategies Using Meta Synthesis Method

دوره 6، شماره 2، مهر 2014، صفحه 307-332
Amir Manian؛ Mohammad Moosakhani؛ Ali Reza Hassanzadeh؛ Mona Jami Pour

4.

Designing hierarchical model for risk mitigation in project supply chain based on meta-synthesis (Case Study: Fars Gas Company)

دوره 6، شماره 3، دی 2014، صفحه 591-614
Ali Mohammadi؛ Ali Naghi Mosleh Shirazi؛ Mohammad Bagher Ahmadi؛ Payam Shojaei

5.

Developing a Conceptual Framework of Buyer-Supplier Relationship Quality in the Supply Chain and Prioritizing its key Components: A Meta-Synthesis Method

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 578-608
Hashem Aghazadeh؛ Hossein Maleki

6.

Developing a Conceptual Framework of Contextual Factors Affecting Knowledge Transfer in Transnational Projects

دوره 11، شماره 1، 2019، صفحه 157-176
Fariba Shoeleh؛ Mahmood Golabchi؛ Siamak HajiYakhchali؛ Nima Yazdani

7.

Developing a Resilient Business Model for Complex Techno-social Organizations by Meta-Synthesis Method

دوره 14، شماره 4، 2023، صفحه 507-538
Ali Mohaghar؛ Rouhallah Ghasemi؛ Mohammad Hadi Imani

8.

Identifying the Applications of Internet of Things in the Smart Home by Using Meta synthesis Method

دوره 9، شماره 4، اسفند 2017، صفحه 659-678
manochehr ansari؛ Ayoub Mohammadian؛ ehsan nevisande

9.

Proposing Hybrid Architecture to Implement Cloud Computing in Higher Education Institutions Using a Meta-synthesis Appro

دوره 9، شماره 4، اسفند 2017، صفحه 701-728
hamid reza bazi؛ ali moeini؛ alireza hasanzadeh

10.

Review the Position of the Ethics paradigm in Code of Ethics by Meta-synthesis –Observed Case (Association for Computing Machinery )

دوره 7، شماره 4، دی 2015، صفحه 889-908
Amir Manian؛ Fateme Abbasi

11.

Web 2.0 Business Models Taxonomy and its Relation with Web 2.0 Features

دوره 5، شماره 3، بهمن 2013، صفحه 169-190
Ali Masoumi Lari؛ Monireh Hosseini

12.

آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910
سهیل نجات؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ میثم شیرخدایی

13.

ارائة الگوی کژرفتاری سازمانی: علل، محتوا و پیامدها

دوره 22، شماره 3، مهر 1403، صفحه 243-257
راحله محرمی؛ محمد حسین رحمتی؛ سید محمدباقر جعفری؛ مهدی شامی زنجانی

14.

ارائة چارچوب ارزیابی تأثیرات تنظیم‌گری با رویکرد فراترکیب

دوره 21، شماره 3، مهر 1402، صفحه 205-219
امیر اعظمی؛ سیدمحمد مقیمی؛ عباس نرگسیان

15.

ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب

دوره 10، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 259-278
مریم راشکی؛ حبیب ا... سالارزهی؛ امین رضا کمالیان؛ میرعلی سیدنقوی؛ زهرا وظیفه

16.

ارائه الگوی سیاستی برای مواجهه با بیماری‌های همه‌گیر نوظهور با رویکرد تاب‌آوری ملی

دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 61-78
سعیده السادات آهنگری؛ زهره بشارتی راد؛ سینا لاله

17.

ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب

دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304
امین عارفی؛ فاطمه معصومی؛ افسانه آزاده دل

18.

ارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب

دوره 13، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 61-79
تورج کریمی؛ آصف ( ut) کریمی؛ علی اصغر سعدآبادی؛ سعید رمضانی

19.

ارائه چارچوب به کارگیری رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش فراترکیب

دوره 15، شماره 3، آذر 1401، صفحه 441-457
حسین خنیفر؛ آصف کریمی؛ علی زین ساز؛ علی مبینی دهکردی

20.

ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 901-920
امیر مانیان؛ محمد حسین رونقی

21.

ارائه چارچوب سنجش پذیری سازه فرصت در پژوهش های کارآفرینی با استفاده از رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 235-254
کمال سخدری

22.

ارائه چارچوب طراحی خدمت با استفاده از روش فراترکیب

دوره 16، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 77-91
صدف سرتیپی؛ رضا محمدکاظمی؛ محمود احمدپور داریانی؛ کمال سخدری

23.

ارائه چارچوبی برای توسعه تجارت اجتماعی با رویکرد فراترکیب

دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 506-530
محمدرضا فلاح؛ علی حمیدی زاده

24.

ارائه مدل ارزیابی عملکرد مجلس شورای اسلامی با استفاده از روش فراترکیب

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 74-108
مهدی زینالو؛ علیرضا علی احمدی؛ سعید نریمان

25.

ارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی

دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 248-272
امیرمحمد کلابی؛ فاطمه شراعی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد آخرین صفحه





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب