1.

تأثیر آموزش کارآفرینی از طریق روش داستان سرایی بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان مقطع ابتدایی

صفحه 593-612
زهرا آراستی؛ سمیرا قدوسی؛ افسانه باقری

2.

تأثیر قابلیت جذب، سرمایة اجتماعی و قابلیت مدیریتی بر عملکرد کسب‌وکارهای فرانچایزی(مطالعة واحدهای فرانچایزی حوزة فست‌فود در ایران)

صفحه 613-622
احسان اصغریان؛ مجتبی حسینی

3.

شناسایی مختصات تفکر استراتژیک کارآفرینانه

صفحه 633-652
کامبیز طالبی؛ سید مجتبی سجادی؛ پریسا رسولیان

4.

هنجاریابی آزمون خودارزیابی مهارت های غیرشناختی مرتبط با قصد و موفقیت کارآفرینانه در بین کودکان 12-11 ساله شهر اهواز

صفحه 653-669
مریم عزیزی؛ منیجه شهنی ییلاق؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ سیروس عالیپور

5.

طراحی الگوی راهبردی نوآوری اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری

صفحه 671-690
مهران کشتکار

6.

ارزیابی و رتبه‌بندی معیارهای دانشگاه کارآفرین (مورد مطالعه: دانشگاه‌‌های استان اصفهان)

صفحه 691-710
مینا بهرام چوبین؛ محمدحسین مشرف جوادی؛ علی صفری

7.

بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجی‌گری فرهنگ سازمانی

صفحه 711-729
علی مبینی دهکردی؛ علیرضا نانکلی؛ محمدجواد جامه بزرگی

8.

تاثیر دانش پیشین بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه (مورد مطالعه: آژانس های گردشگری مشارکت کننده در نمایشگاه گردشگری شهر شیراز)

صفحه 731-748
طیبه نیک رفتار؛ الهه حسینی

9.

واکاوی مولفه‌های فرهنگی و اجتماعی کارآفرینی روستایی : یک پژوهش کیفی

صفحه 749-768
حسن شهرکی؛ رضا موحدی؛ احمد یعقوبی فرانی

10.

شناسایی شایستگی های عمومی عاملین توسعه خوشه های کسب و کار ایران

صفحه 769-788
هادی نوتاش؛ قنبر محمدی الیاسی؛ مرتضی رضایی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب