مبینی دهکردی, علی, نانکلی, علیرضا, جامه بزرگی, محمدجواد. (1395). بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجی‌گری فرهنگ سازمانی. , 9(4), 711-729. doi: 10.22059/jed.2017.61553
علی مبینی دهکردی; علیرضا نانکلی; محمدجواد جامه بزرگی. "بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجی‌گری فرهنگ سازمانی". , 9, 4, 1395, 711-729. doi: 10.22059/jed.2017.61553
مبینی دهکردی, علی, نانکلی, علیرضا, جامه بزرگی, محمدجواد. (1395). 'بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجی‌گری فرهنگ سازمانی', , 9(4), pp. 711-729. doi: 10.22059/jed.2017.61553
مبینی دهکردی, علی, نانکلی, علیرضا, جامه بزرگی, محمدجواد. بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجی‌گری فرهنگ سازمانی. , 1395; 9(4): 711-729. doi: 10.22059/jed.2017.61553


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب