1.

پلتفرم‌های خبری و دروازه‌بانی اخبار

صفحه 277-278
طاهر روشن دل اربطانی

2.

مزیت رقابتی پایدار در پلتفرم‌های دیجیتال رسانه‌ای: مروری کتاب‌شناختی

صفحه 279-298
فاطمه شراعی؛ امیرمحمد کلابی

3.

نقش مدیریت تحولگرا و عدالت توزیعی سازمانی در ارتقای تاب‌آوری کارکنان سازمان‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: خبرگزاری‌های اینترنتی)

صفحه 299-317
محمد رضا جلیلوند

4.

نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران

صفحه 318-336
مجید رضائیان؛ محمد شکوری

5.

تبیین نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان

صفحه 337-365
عطاءاله هرندی؛ پیوند میرزائیان خمسه

6.

تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربست‌ها، فرصت‌ها و مخاطرات

صفحه 366-390
سپیده سیروس کبیری؛ سید محمدرضا موسوی

7.

ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی

صفحه 391-413
عباس قائدامینی هارونی؛ رضا ابراهیم‌زاده دستجردی؛ شهرزاد پورقاسمی؛ فیروزه پور قاسمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب