قائدامینی هارونی, عباس, ابراهیم‌زاده دستجردی, رضا, پورقاسمی, شهرزاد, پور قاسمی, فیروزه. (1402). ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی. , 2(3), 391-413. doi: 10.22059/mmr.2024.367420.1067
عباس قائدامینی هارونی; رضا ابراهیم‌زاده دستجردی; شهرزاد پورقاسمی; فیروزه پور قاسمی. "ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی". , 2, 3, 1402, 391-413. doi: 10.22059/mmr.2024.367420.1067
قائدامینی هارونی, عباس, ابراهیم‌زاده دستجردی, رضا, پورقاسمی, شهرزاد, پور قاسمی, فیروزه. (1402). 'ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی', , 2(3), pp. 391-413. doi: 10.22059/mmr.2024.367420.1067
قائدامینی هارونی, عباس, ابراهیم‌زاده دستجردی, رضا, پورقاسمی, شهرزاد, پور قاسمی, فیروزه. ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی. , 1402; 2(3): 391-413. doi: 10.22059/mmr.2024.367420.1067


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب