هرندی, عطاءاله, میرزائیان خمسه, پیوند. (1402). تبیین نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان. , 2(3), 337-365. doi: 10.22059/mmr.2024.369197.1071
عطاءاله هرندی; پیوند میرزائیان خمسه. "تبیین نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان". , 2, 3, 1402, 337-365. doi: 10.22059/mmr.2024.369197.1071
هرندی, عطاءاله, میرزائیان خمسه, پیوند. (1402). 'تبیین نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان', , 2(3), pp. 337-365. doi: 10.22059/mmr.2024.369197.1071
هرندی, عطاءاله, میرزائیان خمسه, پیوند. تبیین نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان. , 1402; 2(3): 337-365. doi: 10.22059/mmr.2024.369197.1071


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب