1.

مواجهۀ پژوهشگر با روش‌شناسی و نظریه

صفحه 197-198
علی دیواندری

2.

شناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانک‌ها و فین‌تک‌ها با استفاده از مرور نظام‌مند ادبیات علمی

صفحه 199-227
محمدعلی شاه حسینی؛ مسعود کیماسی؛ مهدی شامی زنجانی؛ مریم حقیقی خواه

3.

مفهوم‌پردازی مدل رفتار مصرف‌کننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19)

صفحه 228-253
افشین حشمتی؛ یوسف محمدی‌فر؛ مهدی حسین پور؛ جهانگیر کرمی

4.

تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C

صفحه 254-275
ماندانا شریفی؛ علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری

5.

آیا رنگ پس‌زمینه خرده‌فروشی‌های آنلاین بر واکنش شناختی و احساسی مصرف‌کنندگان تأثیر دارد؟ مطالعه آزمایشی

صفحه 276-299
منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل پور؛ فروغ نبوی زاده

6.

تبیین الگوی مرجع مشتری در صنعت بیمه

صفحه 300-325
محمد محمودی میمند؛ میرزا حسن حسینی؛ محمد مهدی پرهیزگار؛ ایمان عزیزی

7.

طراحی مدل نوسازی استراتژیک سازمان‌های توسعه‌ای در ایران مبتنی بر هویت حرفه‌ای مدیران (مورد مطالعه: شرکت‌های دولتی تابعه ایدرو)

صفحه 326-353
مهدیه ویشلقی؛ علیرضا مقدم؛ رضا سپهوند؛ عادل آذر

8.

طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال

صفحه 354-376
حسین زمانی؛ عبدالله نعامی؛ کریم حمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب