زمانی, حسین, نعامی, عبدالله, حمدی, کریم. (1401). طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال. , 14(2), 354-376. doi: 10.22059/jibm.2021.332652.4222
حسین زمانی; عبدالله نعامی; کریم حمدی. "طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال". , 14, 2, 1401, 354-376. doi: 10.22059/jibm.2021.332652.4222
زمانی, حسین, نعامی, عبدالله, حمدی, کریم. (1401). 'طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال', , 14(2), pp. 354-376. doi: 10.22059/jibm.2021.332652.4222
زمانی, حسین, نعامی, عبدالله, حمدی, کریم. طراحی الگوی بازاریابی محتوایی برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال. , 1401; 14(2): 354-376. doi: 10.22059/jibm.2021.332652.4222


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب