حشمتی, افشین, محمدی‌فر, یوسف, حسین پور, مهدی, کرمی, جهانگیر. (1401). مفهوم‌پردازی مدل رفتار مصرف‌کننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19). , 14(2), 228-253. doi: 10.22059/jibm.2022.326610.4164
افشین حشمتی; یوسف محمدی‌فر; مهدی حسین پور; جهانگیر کرمی. "مفهوم‌پردازی مدل رفتار مصرف‌کننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19)". , 14, 2, 1401, 228-253. doi: 10.22059/jibm.2022.326610.4164
حشمتی, افشین, محمدی‌فر, یوسف, حسین پور, مهدی, کرمی, جهانگیر. (1401). 'مفهوم‌پردازی مدل رفتار مصرف‌کننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19)', , 14(2), pp. 228-253. doi: 10.22059/jibm.2022.326610.4164
حشمتی, افشین, محمدی‌فر, یوسف, حسین پور, مهدی, کرمی, جهانگیر. مفهوم‌پردازی مدل رفتار مصرف‌کننده در وضعیت بحران و ارائه استراتژی مناسب بازاریابی (مطالعه موردی: بحران کووید-19). , 1401; 14(2): 228-253. doi: 10.22059/jibm.2022.326610.4164


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب