1.

ارزیابی پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) بر اساس مقیاس درگیری کاربران (UES)

صفحه 1-29
هاشم عطاپور؛ افشین حمدی پور؛ الهه شیری

2.

بررسی رابطه متغیرهای چندگانه (مطلوبیت اجتماعی، هنجارهای ذهنی، خودکارآمدی تحصیلی، احتمال سرقت علمی، دانش سرقت علمی، هدف، فشار، مدیریت زمان، ریسک) با سرقت علمی در بین دانشجویان

صفحه 31-50
علی اکبر خاصه؛ سودابه روستایی؛ فرامرز سهیلی؛ مهری شهبازی

3.

رابطه فلات‌ شغلی (محتوایی و ساختاری) با رضایت شغلی و تعهد سازمانی و نقش میانجی انگیزه درونی کتابداران کتابخانه های دانشگاهی

صفحه 51-67
صلاح الدین ابراهیمی؛ مرجان فیاضی؛ امیر طیاری؛ علی سیفی

4.

ارائۀ الگوی نقش ‏آفرینی کتابداران در اطلافرینی کاربران کتابخانه‎های مرکزی دانشگاه‎های دولتی ایران

صفحه 69-85
زهرا اباذری؛ زهره دوگچی؛ زهره میرحسینی؛ نجلا حریری

5.

ارائه‌ی مدل ارتباطی فناوری اطلاعات با مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در کارکنان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 85-100
علیرضا بادله؛ مهشید خاکپور؛ محمدباقر خطیبی

6.

ارائه مدلی برای بهبود خدمات کتابخانه‌ها با استفاده از روش دیمتل مورد مطالعه: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شیراز

صفحه 101-122
پیام شجاعی؛ فرزانه عفیفیان؛ فرزانه اسلاملو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب