1.

Investigating the Effects of Brand Identity on Customer Loyalty from Social Identity Perspective

دوره 6، شماره 2، مهر 2013، صفحه 153-178
Ali Shirazi؛ Hanzaleh Zeynvand Lorestani؛ Ahmadreza Karimi Mazidi

2.

ارزیابی ارزش ویژۀ برند و عوامل مؤثر بر آن در صنعت پوشاک ورزشی (مقایسۀ برندهای ورزشی معتبر ایرانی و خارجی)

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 515-529
رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی

3.

بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654
نادر سیدامیری؛ محمد جلالی؛ ساره غمخوار؛ علی داوری

4.

بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه‌های ورزشی استان مازندران

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 343-358
محبوبه عابدی سماکوش؛ معصومه کلاته سیفری

5.

تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 169-174
الهه حسینی؛ معصومه کلاته سیفری

6.

مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 373-387
محمد رسول خدادادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب