1.

A Marketing Capability Based Export Performance Model for IRAN Software Market

دوره 3، شماره 6، تیر 2011
Shahriar Azizi؛ Vahid Makizadeh؛ Behtash Jamalieh Bastami

2.

Analyzing the Impact of Export Orientations on Export Performance Through Innovation and Internationalization: The Mediation-Moderation Model

دوره 14، شماره 4، دی 2021، صفحه 761-776
Ali Kazemi؛ Alireza Rousta؛ Abdollah Na’ami

3.

Designing Export Performance Model based on Organizational Orientations

دوره 8، شماره 2، تیر 2015، صفحه 265-285
Elaheh Taghavi Shavazi؛ Asghar Moshabaki؛ Seyyed Hamid Khodadad Hoseini؛ Asadollah Kordnaeij

4.

Entrepreneurship, Learning Orientation and Export Performance: The Moderating Effect of Network Capacity and Psychic Distance

دوره 16، شماره 4، دی 2023، صفحه 1025-1041
Ali Kazemi؛ Alireza Rousta؛ Seyedeh Fatemeh Ghasempour Ganji؛ Kamran Heidari

5.

بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و انطباق آمیختۀ بازاریابی بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های صادرکنندۀ محصولات غیرنفتی)

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 165-186
رحیم محترم قلاتی؛ مهرداد موثق

6.

بررسی تأثیر بازارگرایی صادرات و مزیت رقابتی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: صادرکنندگان نمونة ایران در سال 1390)

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 61-78
محمود محمدیان؛ مصطفی اله وردی؛ امیر سلیمی

7.

بررسی تأثیر ویژگی‌های شرکت‌های صادرکننده، ویژگی‌های معاملات صادراتی و تجربه در دعاوی تجاری از طریق متغیر میانجی مدیریت ریسک تجاری بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: شرکت‌های صادرکننده دارو در ایران)

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 774-799
تارا اصغرخانی؛ رحیم محترم

8.

تأثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکت‌های صادرکنندة پسته در تهران)

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 791-807
محمدرضا شجاعی؛ رحیم محترم؛ سمانه آطاهریان

9.

تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 721-736
رحیم محترم؛ طهمورث حسنقلی پور؛ محسن نظری؛ احمد روستا

10.

شناسایی اثرات تعهد صادراتی، تطبیق قیمت و تعداد بازارها بر کارکرد صادراتی

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 21-40
سید یعقوب حسینی؛ سید جواد میرجهان مرد؛ سیده اسماء حسینی

11.

طراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی‏ گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 623-646
عبدالحسین کرم پور؛ الهه اسداللهی دهکردی؛ حیدر احمدی

12.

گرایش بین‌المللی شدن و عملکرد صادراتی: بررسی آثار میانجی دانش صادراتی و تعدیلگر پویایی محیطی

دوره 14، شماره 3، آذر 1400، صفحه 461-480
رحیم سروری؛ مهران رضوانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب