1.

EXAMINING NETWORKING AND LEARNING CAPABILITIES FOR AMBIDEXTROUS SMEs IN ENVIRONMENTAL DYNAMISM

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مرداد 1402
Tyna Yunita

2.

Factors Affecting the Adoption of Digital Transformation among SME’s in Malaysia

دوره 13، شماره 3، 2021، صفحه 126-140
Rosni Ab Wahid؛ Nurul Aziidah Zulkifli

3.

Introducing Strategic Drivers of Innovative Ideas in Active Small and Medium-Sized Enterprises of Different Technological Fields Using a Fuzzy Cognitive Map

دوره 15، شماره 4، دی 2022، صفحه 773-791
Hassan Faghih Abdollahi؛ Hamid Shahbandarzadeh؛ Khalil Mirzaee

4.

Knowledge management issues in fast growth SMEs

دوره 2، شماره 2، شهریور 2009، صفحه 31-56
Kambiz Talebi

5.

Major Risks and Consequences of Corporate Sector Digitalization

دوره 27، شماره 2، مهر 2023، صفحه 561-582
Elnur Mekhdiev؛ Elizaveta Sokolova؛ Igbal Guliev؛ Parvana Mammadova

6.

The Influence of Customer Value Co-Creation Behavior on SME Brand Equity: An Empirical Analysis

دوره 13، شماره 2، تیر 2020، صفحه 165-196
Nor Asiah Omar؛ Ahmad Sabri Kassim؛ Najeeb Ullah Shah؛ Syed Shah Alam؛ Che Aniza Che Wel

7.

The Performance of Active Businesses in an Emerging Economy: The Role of Entrepreneurial Approach, Strategic Flexibility, and Business Model Innovation

دوره 16، شماره 3، مهر 2023، صفحه 769-789
Mohsen Akbari؛ Shahrokh Beigi

8.

Top Benefits and Hindrances to Cloud Computing Adoption in Saudi Arabia: A Brief Study

دوره 12، شماره 2، 2020، صفحه 107-122
Arwa Albelaihi؛ Nabeel Khan

9.

ارتباط بین نوع استراتژی‏های کسب‏وکاری مورد استفاده در شرکت‏های کوچک ‏و متوسط و بین‏المللی‏شدن آنها

دوره 4، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 19-38
مهدی تاج¬الدین؛ کامبیز طالبی؛ عباس‏علی رستگار؛ مهدی سمیع زاده

10.

شناسایی الگوی رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت غذایی ایران، با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها

دوره 10، شماره 3، آذر 1396، صفحه 457-475
شیما فرخ؛ اسدا... کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ محمدرضا زالی

11.

شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی نوآورانه در شرکت های کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات

دوره 14، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 81-98
محمود محمود محمدیان محمودی تبار؛ سحر ستوده نژاد؛ حسن بودلایی

12.

شناسایی و رتبه‌بندی راهکارهای ارتقاء دسترسی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به خدمات بانکی در ایران

دوره 15، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 627-639
مهدی تمیزی فر؛ محمد توحیدی؛ مسعود شکری خیادانی

13.

فراتحلیل کیفی پژوهش‌های بین‌المللی انجام شده در زمینه تاب‌آوری کسب وکار

دوره 16، شماره 3، آذر 1402، صفحه 99-119
امیرحسین محمدی نیا؛ محمد مهدی مهتدی؛ غلامحسین نیکوکار

14.

نقش روابط بین شرکتی در یادگیری شرکتی و ایجاد نوآوری باز در شرکت‌های کوچک و متوسط

دوره 6، شماره 1، خرداد 1392، صفحه 27-46
محسن قوامی‌پور؛ عبدالله ایراندوست



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب