1.

Identifying and prioritizing measures for evaluating the performance of services supply chain

دوره 7، شماره 1، تیر 2015، صفحه 151-174
Mahmoodreza Mostaghimi؛ Mohammadrahim Ramezanian؛ Mohammad Esmailzadeh

2.

ارائه مدلی برای بهبود خدمات کتابخانه‌ها با استفاده از روش دیمتل مورد مطالعه: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شیراز

دوره 54، شماره 2، تیر 1399، صفحه 101-122
پیام شجاعی؛ فرزانه عفیفیان؛ فرزانه اسلاملو

3.

ارزیابی عوامل مدیریتی مؤثر بر میزان موفقیت شرکت های تعاونی تولید روستایی استان چهارمحال و بختیاری

دوره 47، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 313-323
شکیبا مهدیان؛ امیر مظفر امینی؛ علی یوسفی

4.

ارزیابی کیفیت خدمات باشگاه‌های خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 213-228
احسان ططری؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان

5.

ارزیابی میزان رضایت از کیفیت خدمات مدیریت شهری در مناطق حاشیه‌نشین (مطالعۀ موردی: اسلام‌آباد کرج)

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 289-306
اسماعیل نصیری هنده‌‌خاله

6.

الحاق نقاط روستایی به شهر همدان و تأثیر آن بر رضایت از کیفیت خدمات دریافتی: کاربرد مدل سروکوآل

دوره 12، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 314-331
یاسر محمدی؛ آرزو ملازادگان؛ زینب اسدپوریان

7.

بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389
امید پورحیدری؛ محمد خاکساری؛ محمد دوست محمدی

8.

سنجش آثار کیفیت خدمات سازمان جهاد کشاورزی بر رضایتمندی صاحبان مشاغل خانگی در استان گیلان

دوره 15، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 181-162
مهرناز توحیدی مقدم؛ سیده فاطمه امامی؛ مجید یاسوری





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب