1.

ارائه مدلی برای بهبود خدمات کتابخانه‌ها با استفاده از روش دیمتل مورد مطالعه: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شیراز

دوره 54، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 101-122
پیام شجاعی؛ فرزانه عفیفیان؛ فرزانه اسلاملو

2.

ارزیابی عوامل مدیریتی مؤثر بر میزان موفقیت شرکت های تعاونی تولید روستایی استان چهارمحال و بختیاری

دوره 47، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 313-323
شکیبا مهدیان؛ امیر مظفر امینی؛ علی یوسفی

3.

ارزیابی کیفیت خدمات باشگاه‌های خصوصی استان لرستان با استفاده از مدل سروکوال

دوره 9، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 213-228
احسان ططری؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان

4.

ارزیابی میزان رضایت از کیفیت خدمات مدیریت شهری در مناطق حاشیه‌نشین (مطالعۀ موردی: اسلام‌آباد کرج)

دوره 6، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 289-306
اسماعیل نصیری هنده‌‌خاله

5.

الحاق نقاط روستایی به شهر همدان و تأثیر آن بر رضایت از کیفیت خدمات دریافتی: کاربرد مدل سروکوآل

دوره 12، شماره 2، تابستان 1400، صفحه 314-331
یاسر محمدی؛ آرزو ملازادگان؛ زینب اسدپوریان

6.

بررسی کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان

دوره 2، شماره 1، بهار 1389
امید پورحیدری؛ محمد خاکساری؛ محمد دوست محمدی

7.

شناسایی و اولویت بندی معیارهایی برای ارزیابی عملکرد زنجیره تامین خدمات

دوره 7، شماره 1، بهار 1394، صفحه 151-174
محمود رضا مستقیمی؛ محمد رحیم رمضانیان؛ محمد اسماعیل زاده


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.