1.

ایدئولوژی زبانی در آموزش زبان: بررسی جایگاه زبان مادری در یادگیری و به‌کارگیری زبان انگلیسی در ایران

دوره 3، شماره 2، پاییز 1392، صفحه 243-262
رضا غفار ثمر؛ شبنم مختارنیا؛ رامین اکبری؛ غلامرضا کیانی

2.

ارزیابی برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی پایه‌های اول و دوم دبیرستان

دوره 4، شماره 1، بهار 1393، صفحه 83-106
شیوا کیوان پناه؛ سید محمد علوی؛ سید جواد طبایی فرد

3.

بررسی آگاهی دانشجویان دانشگاه‌های تهران نسبت به سیاست‌های بین‌المللی گسترش زبان انگلیسی

دوره 10، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 300-315
سید عبدالحمید میرحسینی؛ نرگس سادات بدری

4.

بررسی میزان مشارکت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با استفاده از روش آموزش کلاس معکوس

دوره 8، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 35-49
مصطفی بهمنی؛ محمد جوادی پور؛ رضوان حکیم زاده؛ کیوان صالحی؛ سیدبهنام علوی مقدم

5.

بررسی وضعیت موجود و آسیب‌شناسی آموزش زبان انگلیسی در مهد‌کودک‌ها

دوره 14، شماره 55، زمستان 1388
رضا پیشقدم؛ مریم سادات طباطبائیان

6.

مقایسه کارهای هوشیارسازی دستوری و برون داد مدیریت شده بر مهارت گفتاری زبان آموزان

دوره 9، شماره 1، بهار 1398، صفحه 193-216
حمید مرعشی؛ نرگس خاوریان

7.

هویت حرفه ای گذشته، حال، و آرمانی معلمان زبان انگلیسی: سنجش تاثیر تجربۀ تدریس بر هویت حرفه ای

دوره 6، شماره 2، پاییز 1395، صفحه 303-320
اسماعیل علی سلیمی؛ مهناز مصطفائی علائی؛ رسول نجارباغسیاه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.