1.

ارزیابی برنامه جدید آموزش زبان انگلیسی پایه‌های اول و دوم دبیرستان

دوره 4، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 83-106
شیوا کیوان پناه؛ سید محمد علوی؛ سید جواد طبایی فرد

2.

ایدئولوژی زبانی در آموزش زبان: بررسی جایگاه زبان مادری در یادگیری و به‌کارگیری زبان انگلیسی در ایران

دوره 3، شماره 2، مهر 1392، صفحه 243-262
رضا غفار ثمر؛ شبنم مختارنیا؛ رامین اکبری؛ غلامرضا کیانی

3.

بررسی آگاهی دانشجویان دانشگاه‌های تهران نسبت به سیاست‌های بین‌المللی گسترش زبان انگلیسی

دوره 10، شماره 2، تیر 1399، صفحه 300-315
سید عبدالحمید میرحسینی؛ نرگس سادات بدری

4.

بررسی میزان مشارکت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با استفاده از روش آموزش کلاس معکوس

دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 35-49
مصطفی بهمنی؛ محمد جوادی پور؛ رضوان حکیم زاده؛ کیوان صالحی؛ سیدبهنام علوی مقدم

5.

بررسی وضعیت موجود و آسیب‌شناسی آموزش زبان انگلیسی در مهد‌کودک‌ها

دوره 14، شماره 55، دی 1388
رضا پیشقدم؛ مریم سادات طباطبائیان

6.

مروری نظام مند بر دانش محتوای تربیتی فناورانه (TPACK) معلمان زبان انگلیسی

دوره 14، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 65-87
سیدمحمد سیدکلان؛ دیار مظهرپور

7.

مقایسه کارهای هوشیارسازی دستوری و برون داد مدیریت شده بر مهارت گفتاری زبان آموزان

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1398، صفحه 193-216
حمید مرعشی؛ نرگس خاوریان

8.

هویت حرفه ای گذشته، حال، و آرمانی معلمان زبان انگلیسی: سنجش تاثیر تجربۀ تدریس بر هویت حرفه ای

دوره 6، شماره 2، مهر 1395، صفحه 303-320
اسماعیل علی سلیمی؛ مهناز مصطفائی علائی؛ رسول نجارباغسیاه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب