1.

Balancing Interests in the Field of Tourism Based on Digital Marketing Tools

دوره 14، Special Issue: Digitalization of Socio-Economic Processes، آذر 2022، صفحه 59-77
Viktoriia Niziaieva؛ Margaryta Liganenko؛ Irina Muntyan؛ Mykola Ohiienko؛ Mykhailo Goncharenko؛ Olga Nazarenko

2.

Comparative analysis of the moderating effect of structural capital on the relationship between innovation capability and pioneering behaviour in tourism firms

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 دی 1401
Américo Hurtado-Palomino؛ Bernardo Ramon Dante De la Gala–Velásquez؛ Patricia Pilar Zirena-Bejarano؛ Johan Andre Bustamante Carpio

3.

COVID-19 AND DESTINATION MARKETING: A SCIENCE MAPPING AND DESCRIPTIVE ANALYSIS

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 بهمن 1401
Suraj Kushe Shekhar

4.

Digital Logistics in Flow Management in Tourism

دوره 13، Special Issue: Role of ICT in Advancing Business and Management، 2021، صفحه 1-21
Svitlana Bondarenko؛ Valentyna Rusavska؛ Viktoriia Niziaieva؛ Tetiana Manushkina؛ Tetiana Kachanova؛ Ulana Ivaniuk

5.

Digital Marketing in Strategic Management in the Field of the Tourism

دوره 13، Special Issue: Role of ICT in Advancing Business and Management، 2021، صفحه 22-41
Larysa Fedoryshyna؛ Oleksandr Halachenko؛ Alona Ohiienko؛ Andrii Blyznyuk؛ Rafaela Znachek؛ Natalia Tsurkan

6.

Ecological capability evaluation of Ghara-Ghach dam area to establish a tourism region

دوره 21، شماره 2، مهر 2016، صفحه 193-204
S. Amini؛ A. Gandomkar؛ M. Bagheri Bodaghabadi

7.

Identify factors affecting the development and use of electronic services in the tourism industry (studied Ardebil)

دوره 7، شماره 4، دی 2015، صفحه 845-864
Vahide Alipour؛ Mohammad Bashukouh؛ Mitra Shekasteband

8.

Identifying and leveling the effective factors on the development of heritage sports tourism based on Interpretive Structural Modeling Approach (ISM)

دوره 13، شماره 1، فروردین 2021
Reza Heydari؛ Mohammad Keshtidar؛ Seyed Morteza Azimzadeh؛ Mahdi Talebpour؛ Haywantee Ramkissoon

9.

Identifying and Prioritizing Innovative Opportunities for Tourism Investment in Mashhad City

دوره 24، شماره 3، آذر 2020، صفحه 763-791
Fatemeh Rahmani؛ Samane Zangoei؛ Ali Rahnama

10.

National assessment of climate resources for tourism seasonality in Iran using the tourism climate index

دوره 22، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 175-186
S. Nasabpour؛ H. Khosravi؛ E. Heydari Alamdarloo

11.

Seasonality in Tourism and Forecasting Foreign Tourist Arrivals in India

دوره 11، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 629-658
P. K. Mishra؛ Himanshu B. Rout؛ B. B. Pradhan

12.

اثر اعتبار و درگیری تصویر مقصد شهرهای تاریخی بر شعف گردشگران و طنین برند شهر گردشگری (مورد مطالعه شهر یزد)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 مرداد 1401
یزدان شیرمحمدی؛ اسماعیل نصیری؛ مهران شهرستانی

13.

اثر سرمایه فکری بر سرمایه اجتماعی با نقش میانجی‌گری ارزش ویژه برند شهر مقصد اصفهان در زمان اپیدمی کووید 19 (مورد مطالعه شهر اصفهان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 مرداد 1401
یزدان شیرمحمدی؛ اسماعیل نصیری؛ معصومه پنجه پور

14.

اثر سواد جغرافیایی گردشگری راهنمایان تور بر رضایتمندی گردشگران

دوره 52، شماره 4، دی 1399، صفحه 1217-1233
یزدان شیرمحمدی؛ سیداسحاق جلالیان؛ فرزانه عابدی؛ اسماعیل نصیری هند خاله

15.

ادراک در معماری مطالعه موردی سنجش ادراک گردشگران اروپایی از معماری ایرانی- اسلامی شهر اصفهان

دوره 17، شماره 3، مهر 1391، صفحه 41-48
ریحانه بهبودی

16.

ارائه الگوی کاربردی گردشگری هوشمند در مناطق شهری مطالعه موردی: شهر اصفهان

دوره 7، شماره 2، مرداد 1399، صفحه 127-141
زهرا دشت لعلی؛ منصوره علیقلی؛ سید کامران نوربخش

17.

ارائه الگوی مشارکت هم‎آفرینانه در بازار گردشگری

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904
علیرضا ایرانی؛ علی اکبر فرهنگی؛ محمد رضا مهرگان؛ سپیده ایرانی

18.

ارائه چارچوب سه مرحله‌ای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری پزشکی در شهر اصفهان

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 149-163
محمد غفاری؛ حسین معینی؛ فاطمه جعفری

19.

ارائه سناریوهای توسعه گردشگری تاب آور و پایدار متکی بر جامعه محلی با رویکرد آینده نگاری: مورد مطالعه تالاب بین المللی فریدونکنار

دوره 52، شماره 4، دی 1400، صفحه 909-922
صدیقه بابازاده خامنه؛ افشین دانه کار؛ امیر علم بیگی

20.

ارائه مدل توسعه گردشگری بندر توریستی چابهار با رویکرد مبتنی بر تئوری داده بنیاد

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 113-126
ناصر وطن خواه؛ شادان وهاب زاده منشی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ محمدعلی عبدالوند

21.

ارائه مدل کاربردی بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری )مطالعه موردی شهر یزد)

دوره 7، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 35-47
عبدالمهدی شیرشمسی؛ وحیدرضا میرابی؛ اسماعیل حسن‌پور؛ محمدحسین رنجبر

22.

ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری

دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82
محمد حقیقی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ احمد روستا؛ علی صالحی

23.

ارائۀ الگوی کیفی گردشگری هوشمند در صنعت ورزش

دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 132-117
عظیم صلاحی کجور؛ سید محمد حسین رضوی؛ سعید امیر نژاد؛ نصرالله محمدی؛ محمد جواد تقی پوریان

24.

ارزیابی اثرات زیست محیطی طرح گردشگری دره گردو اراک

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1397، صفحه 101-111
آزاده کاظمی؛ محمدرضا گیلی

25.

ارزیابی ادراک شهروندان از توسعه گردشگری شهری و اثر آن بر شادمانی ذهنی نمونه موردی کلانشهر مشهد

دوره 6، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 107-120
یونس غلامی؛ مریم خاکی؛ سمانه صادقیان؛ سیده فاطمه قاسمپور

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب