1.

Development of norm for Adolescent Physical Literacy Questionnaire (APLQ) in Tehran

دوره 12، شماره 2، مهر 2020، صفحه 207-216
Mostafa Mohammadzadeh؛ Mahmoud Sheikh؛ Davood Hominian Sharif Abadi

2.

The effects of active video games and selected movement games on physical literacy components and self-concept in 8-12-year-old children

دوره 16، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 49-60
Daryoush Khajavi؛ Nahid Ahmadi Noradinvand

3.

اثر مداخله فعالیت بدنی مدرسه محور مایل روزانه بر سواد بدنی و کیفیت زندگی دانش آموزان پسر دبستانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 مهر 1403
روح اله محمدی میرزائی؛ مجید محمدی

4.

ارائه الگوی پارادایمی توسعه و آموزش سواد حرکتی در دانش آموزان

دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 132-117
علیرضا نصر اصفهانی؛ حسن محمدزاده

5.

ارتباط سطح فعالیت بدنی با سواد بدنی در کودکان اقوام ایرانی: یک مطالعۀ میان‌فرهنگی

دوره 15، شماره 4، دی 1403، صفحه 109-128
مجید محمدی؛ محمود شیخ؛ داود حومنیان؛ حسن غرایاق زندی؛ مهرزاد حمیدی

6.

تعیین روایی و پایایی پرسش نامه دانش و انگیزه سواد جسمانی برای کودکان ۸ تا ۱۰ ساله اصفهان

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 23-39
سمانه نصراصفهانی؛ داود حومنیان شریف ابادی؛ سمانه حاجی حسینی

7.

مقایسۀ اثر بازی‌های بومی محلی و حیاط پویا بر کارکرد شناختی، سواد بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان 8 تا 12 ساله

دوره 13، شماره 3، آذر 1400، صفحه 333-354
محمدحسین منظری توکلی؛ معصومه شجاعی؛ کیوان ملا نوروزی

8.

مقایسۀ سواد جسمانی و عملکرد اندام فوقانی در دختران با و بدون سندروم متقاطع فوقانی

دوره 15، شماره 3، مهر 1402، صفحه 33-47
زهرا خسروی؛ ابراهیم محمد علی نسب فیروزجاه؛ مرتضی همایون نیا فیروزجاه

9.

نقش معلم تربیت‌بدنی در مدارس ابتدایی بر شایستگی حرکتی و هماهنگی دانش‌آموزان

دوره 1403، شهریور، شهریور 1403
مهتاب سلیمانی؛ الهه عرب عامری؛ شهزاد طهماسبی بروجنی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب