1.

A Decision Making Framework for Evaluating Suppliers of Automotive Parts Industry Based on Cognitive Map

دوره 51، شماره 1، تیر 2017، صفحه 59-75
Mustafa Jahangoshaye Rezaee؛ Samuel Youssefi؛ Majid Baghery؛ Sarveh Kakaei

2.

ارائه‎ی مدل سیاست‎گذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه با رویکرد نقشه‎شناختی

دوره 4، شماره 3، مهر 1391، صفحه 121-136
رحمت ا.. قلی پور؛ طهمورث حسنقلی پور؛ عبدالناصر همتی؛ کیومرث شریفی

3.

بررسی رابطه نظام‌های تضمین کیفیت آموزش عالی با زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی «نقشه‌ای شناختی» با تأکید بر مورد ایران

دوره 31، شماره 1، دی 1386
مقصود فراستخواه؛ کارو لوکس؛ عباس بازرگان

4.

بررسی مدل های ذهنی مدیران در فرایند تفکر استراتژیک

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 461-486
محمد ابویی اردکان؛ طاهره ندافی؛ ارین قلی پور

5.

سیستم باورها به‌مثابۀ نقشۀ شناختی در مطالعۀ سیاست خارجی

دوره 50، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 153-172
غلامعلی سلیمانی

6.

مدل‌سازی تعاملات ذی‌نفعان کلیدی امنیت غذایی در بخش دانه‌های روغنی با رویکرد ساختاردهی مسئله

دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 411-446
سجاد شیخ علیا لواسانی؛ محمود دهقان نیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب