1.

Evaluation of Social Media Platforms Using Best-Worst Method and Fuzzy VIKOR Methods: A Case Study of Travel Agency

دوره 13، شماره 4، دی 2020، صفحه 645-672
Ahmet Çalık

2.

Social Media Marketing to Enhance Customer Equity on Fashion Apparel Brand among University Students

دوره 13، شماره 2، 2021، صفحه 75-92
Noorshella Che Nawi؛ Noor Hasmini Abd Ghani؛ Azwan Abdullah؛ Bahaaeddin Alareeni؛ Nurul Shuhada Deraman؛ Md Zaki Muhamad Hasan؛ Solomon Gbene Zaato

3.

Social Media Value Creation Practices and Interactivity of Electronic Word of Mouth Systems

دوره 15، شماره 2، 2023، صفحه 73-91
Rojiar pir Mohammadiani؛ Hossein Abbasimehrb؛ Zaki Malikc

4.

The Intervening Impact of Social Media Marketing on Brand Loyalty: A Multi Group Analysis in Customer Demographics

دوره 16، شماره 4، دی 2023، صفحه 889-903
Ubais Parayil Iqbal؛ Hamza V K؛ Shajeer Sainudheen

5.

بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام

دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518
میثم شیرخدایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی؛ علی ادبی فیروزجایی؛ نوید خانجانزاده کاکرودی؛ سهیل نجات

6.

تأثیر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف‌کننده باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران

دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 405-422
زهرا عموزاده؛ مسعود نادریان جهرمی؛ محمد سلطان حسینی؛ مهدی سلیمی

7.

تبیین نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان

دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365
عطاءاله هرندی؛ پیوند میرزائیان خمسه

8.

راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 1-21
وحید آقا محسنی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ سیدمهدی شریفی؛ عزت اله عباسیان

9.

طراحی مدل مشارکت مشتری در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: خدمات زیبایی پوست‌ومو)

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 717-740
دیمن سید نژاد؛ حسین بوداقی خواجه؛ یعقوب علوی متین؛ مجتبی رمضانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب