1.

Evaluation of Social Media Platforms Using Best-Worst Method and Fuzzy VIKOR Methods: A Case Study of Travel Agency

دوره 13، شماره 4، زمستان 2020، صفحه 645-672
Ahmet Çalık

2.

Social Media Marketing to Enhance Customer Equity on Fashion Apparel Brand among University Students

دوره 13، شماره 2، 2021، صفحه 75-92
Noorshella Che Nawi؛ Noor Hasmini Abd Ghani؛ Azwan Abdullah؛ Bahaaeddin Alareeni؛ Nurul Shuhada Deraman؛ Md Zaki Muhamad Hasan؛ Solomon Gbene Zaato

3.

تأثیر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر فرایند برندسازی و رفتار مصرف‌کننده باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران

دوره 12، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 405-422
زهرا عموزاده؛ مسعود نادریان جهرمی؛ محمد سلطان حسینی؛ مهدی سلیمی

4.

راهبردهای بازاریابی سازمان‌های رسانه‌ای از طریق رسانه‌های اجتماعی

دوره 14، شماره 2، پاییز و زمستان 1398، صفحه 1-21
وحید آقا محسنی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ سیدمهدی شریفی؛ عزت اله عباسیان


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.