1.

Analyzing Open Innovation Dimensions Based on Information Technology Development in Knowledge-Based Firms: Integration of BSC, FANP and DEMATEL

دوره 8، شماره 3، پاییز 2016، صفحه 519-540
Gholamreza Jamali

2.

Survey Relationship between IT-business Alignment and Business Performance: Using Structural Equation Model

دوره 1، شماره 3، پاییز 2009
Amir Manian؛ Mohammad Mosakhani؛ Mona Jamporazmey

3.

ارایه راهکارهای ارتقای خدمات الکترونیکی بانک‎ها با رویکرد BSC، ANP فازی و TOPSIS فازی (مطالعه موردی: بانک‎های دولتی منتخب استان فارس)

دوره 2، شماره 2، پاییز و زمستان 1389، صفحه 141-298
سید حیدر میرفخر الدینی؛ یاسر امیری

4.

ارائه روشی برای ارزیابی عملکرد شعب بانک با استفاده از تکنیک تصمیم‌گیری چندشاخصه

دوره 7، شماره 2، پاییز و زمستان 1384
محمد رضا مهرگان؛ حمید شاهبندرزاده

5.

بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن

دوره 2، شماره 4، زمستان 1389
حسن زارعی متین؛ مونا جام پر از می؛ حمید رضا یزدانی؛ هانیه سادات بیریایی

6.

رویکرد منسجم BSC-TOPSIS جهت ارزیابی دانشکده‌های مدیریت برتر ‌دانشگاه‌های استان تهران

دوره 1، شماره 2، 1388
محمد رضا مهرگان؛ محمود دهقان نیری

7.

طراحی مدلی به‌منظور بررسی تأثیر خلاقیت، تسهیم دانش ضمنی و تسهیم دانش آشکار بر عملکرد سازمان‌های ورزشی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن

دوره 7، شماره 6، زمستان 1394، صفحه 847-864
فرزانه مظلومی سوینی؛ اکبر جابری؛ جواد خزائی پول


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.